maanantai 21. lokakuuta 2013

Enkeleitä, onhan heitä...

Kuten jo edellisessä postauksessa mainitsin mieltymykseni enkeleihin. Ne ovat vaan niin ihania ja kauniita <3
Meillä niitä onkin kertynyt vähän joka nurkkaan. Minulle on myös pyhitetty keittiössä yksi hyllykkö enkeleille, ettei ne valtaa ihan joka nurkkaa.
Muutama vuosi siten mieheni antoi minulle leikkimielisesti enkelin ostokiellon, kun alkoi homma lähteä ihan lapasesta. Mutta vuosien saatossa rakkaat kissamme on rikkoneet nii monia enkeleitä, että miehen alkoi käydä minua sääliksi ja antoi minulle joululahjaksi pari uutta, sekä perui ostokiellon :)  Nyttemmin olen ollutkin hieman maltillisempi. Tässä muutama enkeli:





Enkelikukkaruukku, joka oli vaan pakko saada.

  PartyLiten Enkeli-kynttiläsomisteen sain rakkaalta anopiltani.


 Tämän lyijylasienkelin sain vuosia sitten jo pois menneeltä mummoltani syntymäpäivälahjaksi.
                             
 Tässä on mainitsemani enkelihyllykkö. Ei paha vai mitä, vielä mahtuu täydennystä ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti